COVID-19 informacije
Poštovani korisnici Electrolux uređaja,
Vaše zdravlje i sigurnost, kao i naših zaposlenih, na prvom su nam mestu. Neprestano pratimo situaciju i postupamo u skladu s najnovijim informacijama i preporukama lokalnih organa vlasti.
S obzirom na trenutno epidemiološko stanje u našoj zemlji i sve mere sprovedene od strane vlade republike Srbije, dajemo sve od sebe kako bismo vam pružili svu potrebnu podršku i izvinjavamo se ako naš odgovor čekate duže nego obično.
Imajuću u vidu mere koje se sprovode za potrebe ograničavanja aktivnosti u svrhu suzbijanja bolesti COVID-19 u slučaju poteškoća pri korišćenju naših uređaja molimo Vas da kontaktirate lokalne servisne partnere. U slučaju nedostatka odgovora od lokalnog servisnog partnera, molim vas da kontaktirate centralnog servisnog partnera "Soća servis" na +381216339731. Nadamo se brzoj normalizaciji stanja i pravovremenom rešavanju poteškoća.
Ako ste vi, bilo koji član vaše porodice ili neko od kolega sa kojima direktno sarađujete u poslednjih 14 dana bili u bilo kojem od područja koja su pogođena epidemijom koronavirusa, odnosno bolesti COVID-19, ili ako vi ili bilo koji član vaše porodice trenutno imate povišenu telesnu temperaturu ili neki od simptoma akutne respiratorne bolesti koji mogu upućivati na prehladu ili grip, molimo vas da ne ugovarate posetu servisera pre nego što prođe barem 7 dana od nestanka simptoma, odnosno barem 14 dana od vašeg povratka iz bilo kojeg područja koje je pogođeno epidemijom bolesti COVID-19.
Ako ste već ugovorili posetu servisera, a duže vreme čekate na intervenciju, ljubazno vas molimo zbog vanredne situacije da ponovo proverite planirani dolazak servisera.
Kako bi zaštitio zdravlje i sigurnost svojih zaposlenih, Electrolux je uveo dodatne zahteve koje servisni tehničari moraju poštovati prilikom poseta, kao i prilikom susreta u servisnim centrima u kojima preuzimaju rezervne delove i servisne naloge. To znači da bi naši servisni tehničari mogli izbegavati direktan kontakt sa vama, uključujući rukovanje, nositi maske za lice i postavljati dodatna pitanja o vašem zdravlju (uključujući mogućnost odlaganja posete).